پیام تسلیت اتاق اصناف ایران به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

  بسم الله الرحمن الرحیم من المومنین رجال صدقو ما عاهدواالله … شهادت در راه خدا آرزوی همه مجاهدانی است که عشق به لقاالله آنها را ازخود بیخود کرده و سر از پانشناخته، در میادین نبرد جانفشانی می‌کنند. از میان خیل این مجاهدان، سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان از برجسته ترین چهره هایی است […]

 

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقو ما عاهدواالله …

شهادت در راه خدا آرزوی همه مجاهدانی است که عشق به لقاالله آنها را ازخود بیخود کرده و سر از پانشناخته، در میادین نبرد جانفشانی می‌کنند.

از میان خیل این مجاهدان، سیدحسن نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان از برجسته ترین چهره هایی است که دل ملت رشید ایران بلکه دل میلیون‌ها آزاده جهان را به خود جلب کرده بودو توانست بر جبهه کفر و نفاق به‌ویژه رژیم خبیث صهیونیستی لرزه بیندازد و پرچمدار محور مقاومت درسراسر دنیا شود.

اتاق اصناف ایران به نمایندگی از جامعه بزرگ اصناف کشور اقدام شنیع و رذیلانه رژیم منحوس صهیونیستی برای به شهادت رساندن این مجاهد راه حق را محکوم می‌کند و ضمن تسلیت به محضرحضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف)و محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، اعلام می‌دارد که تا پای جان برای تحقق آرمان‌های انقلاب و افراشته نگاه داشتن پرچم مقاومت خواهد ایستاد.