رئیس اتاق اصناف تهران با صدور پیامی انتخاب رئیس جمهور منتخب را تبریک گفت؛

امید که مسیر توسعه ایران تداوم پیدا کند

حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران با صدور پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را به وی و مردم ایران تبریک گفت. در پیام رئیس اتاق اصناف تهران آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَى لَکُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ […]

حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران با صدور پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را به وی و مردم ایران تبریک گفت.

در پیام رئیس اتاق اصناف تهران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَى لَکُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

بار دیگر ملت شریف ایران با حضور در پای صندوق‌های با مشارکت فراگیر خود، حماسه‌ای کم‌نظیر را رغم زده و خط بطلانی بر پروژه تحریم انتخابات و عبور از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشیدند. در حماسه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ نه یک گروه یا جریان سیاسی، بلکه کلیت کشور و نظام برنده و پیروز انتخابات بود.

اینجانب به نمایندگی از اصناف و بازاریان تهران، این حماسه را نخست به مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت غیور و فهیم ایران اسلامی و جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

در ادامه برای رئیس جمهوری منتخب آروزی توفیق در مسیر خدمت به جامعه اسلامی ایران داشته و امید دارم که ایشان بتوانند مسیر توسعه و پیشرفت کشور را تداوم دهند. بدون شک هیچ توسعه‌ای در کشور محقق نخواهد شد جز با همکاری و همراهی فعالان بخش خصوصی و خاصه اصناف، کسبه و بازاریان سراسر کشور؛ بی‌شک فعالان صنفی همگام با دیگر گروه‌های اجتماعی از هیچ اقدامی برای پیشرفت و آبادانی کشور فروگذار نخواهند بود.