عصر اقتصاد: رئیس اتحادیه قنادان ضمن بیان اینکه عدم رعایت حریم صنفی موجب بروز مشکلات فراوانی برای صنف قنادان شده است، گفت: طرح اصلاح قانون نظام صنفی را چندین بار به اتاق اصناف و سازمان صمت ارائه کردیم اما متاسفانه تا امروز هیچ نتیجه ای نگرفتیم. علی بهرمند، رئیس اتحادیه قنادان در گفت و گو […]

  

عصر اقتصاد: رئیس اتحادیه قنادان ضمن بیان اینکه عدم رعایت حریم صنفی موجب بروز مشکلات فراوانی برای صنف قنادان شده است، گفت: طرح اصلاح قانون نظام صنفی را چندین بار به اتاق اصناف و سازمان صمت ارائه کردیم اما متاسفانه تا امروز هیچ نتیجه ای نگرفتیم. علی بهرمند، رئیس اتحادیه قنادان در گفت و گو […]

عصر اقتصاد: رئیس اتحادیه قنادان ضمن بیان اینکه عدم رعایت حریم صنفی موجب بروز مشکلات فراوانی برای صنف قنادان شده است، گفت: طرح اصلاح قانون نظام صنفی را چندین بار به اتاق اصناف و سازمان صمت ارائه کردیم اما متاسفانه تا امروز هیچ نتیجه ای نگرفتیم.

علی بهرمند، رئیس اتحادیه قنادان در گفت و گو با عصر اقتصاد گفت: ضربه ای که عدم داشتن حریم صنفی به صنف ما وارد کرده است، واقعاً جبران ناپذیر است، یعنی با اینکه صنف از واحدهای جدید اشباع شده است، طبق قانون نظام صنفی منعی برای ارائه مجوز برای احداث قنادی وجود ندارد و ما طبق قانون موظف به صدور پروانه است.
وی افزود: تقاضای ما از مسئولین این است که فکری برای حریم صنفی کنند که واقعاً حریم نداشتن باعث شده که ابطالی پروانه های ما از صدور پروانه بیشتر شده است.
رئیس اتحادیه قنادان اضافه کرد: طرح اصلاح قانون نظام صنفی را چندین بار به اتاق اصناف و سازمان صمت ارائه کردیم اما متاسفانه تا امروز هیچ نتیجه ای نگرفتیم.
وی ضمن بیان اینکه در شهر تهران بیش از دو برابر حد نیاز واحد صنفی قنادی وجود دارد، گفت:‌ بیش از سه هزار واحد صنفی در استان تهران وجود دارد و در شهر تهران ۷۰۰ واحد صنفی دارای پروانه وجود دارد که شامل مراحل ۲۰ گانه تهران است.
وی در خصوص تامین مواد اولیه نیز گفت: ما هیچ گونه مشکلی در رابطه با مواد اولیه نداریم به این دلیل که مواد اولیه در بازار آزاد موجود است، ممکن است قیمت آنها گران باشد اما کمبودی وجود ندارد.
بهرمند ضمن بیان اینکه آخرین افزایش قیمت ما در مرداد ماه بوده است، گفت: به این دلیل که هرچه قیمت ها افزایش می یابد، قدرت خرید مردم کاهش پیدا می کند، در اعمال قیمت ها همه اقشار جامعه را در نظر گرفتیم تا مشتری هایمان را از دست ندهیم اما از آن سو نیز نمی خواهیم جنس بی کیفیت و نا مرغوب به دست مصرف کننده دهیم. با همه این تفاسیر طبیعتاً افزایش قیمت بر کاهش مشتری تاثیر داشته است.
دسته بندی: اخبار برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد