کسبه پلاسکو به نمایشگاه پایان سال می روند/ برگزاری نمایشگاه بهاره در ۵ نقطه تهران/ استقرار ۳ کانکس ثابت بازرسی از اصناف

معاون هماهنگی امور بازرسی اتاق اصناف تهران از برگزاری ۵ نمایشگاه بهاره در محدوده پارک ارم، حکیمیه، بوستان ولایت، فرهنگسرای خاوران و مصلی تهران خبر داد. حسین درودیان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران ضمن اشاره به حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو و آسیب شدید مالی کسبه پلاسکو در پی این […]

معاون هماهنگی امور بازرسی اتاق اصناف تهران از برگزاری ۵ نمایشگاه بهاره در محدوده پارک ارم، حکیمیه، بوستان ولایت، فرهنگسرای خاوران و مصلی تهران خبر داد.

حسین درودیان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران ضمن اشاره به حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو و آسیب شدید مالی کسبه پلاسکو در پی این حادثه، افزود: اولویت ما این است که کسبه پلاسکو در نمایشگاه های بهاره پایان سال حضور داشته باشند .

وی همچنین در خصوص انتشار اخبار و گمانه زنی هایی مبنی بر گرانی پوشاک در آستانه شب عید به دلیل حادثه پلاسکو نیز با تکذیب اخبار و شایعات در این زمینه اظهار کرد: اولا رکود اقتصادی همچنان حاکم بر بازار است و در چنین شرایطی تولیدکنندگان برای خلاص شدن از معرکه ی بدهی در تلاش هستند که اجناس خود را به قیمت مناسب عرضه کنند، دوما عمده ی تولیدکنندگان ما در صنف پوشاک در سطح شهر پخش و پراکنده هستند و اغلب بنکداران در ساختمان پلاسکو حضور داشتند، پس در نتیجه احتمال گرانی پوشاک در پی حادثه پلاسکو وجود ندارد.

دورودیان در ادامه تصریح کرد: حدود ۳۰۰ بازرس از اتاق اصناف تهران به همراهی بازرسانی از اتحادیه آجیل و خشکبار، پوشاک، شیرینی و میوه و دیگر اتحادیه های مرتبط برای کنترل بازار شب عید مستقر هستند و در ایام پایانی سال و باقی مانده تا شب عید مشغول گشت زنی در سطح شهر هستند.

به گفته معاون هماهنگی امور بازرسی اتاق اصناف تهران؛ در میدان شوش، خیابان شهرستانی و خانی آباد کانکس های بازرسی اصناف مستقر شده است و بازار را تحت کنترل و نظارت دارند ضمن اینکه شهروندان در این ایام می توانند در تماس با شماره تلفن ۱۲۴ ما را از وقوع تخلفات و شکایات خود مطلع سازند.