رییس اتاق اصناف ایران: بنیاد فرهنگی اصناف ایران دوره های آموزش قوانین مالیاتی را برای اصناف کشور برگزار می کند

رییس اتاق اصناف ایران گفت : بنیاد فرهنگی اصناف ایران دوره های آموزش قوانین مالیاتی را به صورت رایگان برای مدیران و صاحبان اصناف در سراسر کشور برگزار می کند. علی فاضلی که ریاست هیات مدیره بنیاد فرهنگی اصناف ایران را نیز برعهده دارد ، در گفت و گو باخبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف […]

رییس اتاق اصناف ایران گفت : بنیاد فرهنگی اصناف ایران دوره های آموزش قوانین مالیاتی را به صورت رایگان برای مدیران و صاحبان اصناف در سراسر کشور برگزار می کند.

علی فاضلی که ریاست هیات مدیره بنیاد فرهنگی اصناف ایران را نیز برعهده دارد ، در گفت و گو باخبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: اطلاع به روز جامعه بزرگ اصناف کشور از قوانین و مقررات موجب می شود تا در اجرای قانون مصالح و منافع اصناف بدرستی مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در حال حاضر اطلاع و اشراف متصدیان و مدیران بنگاههای صنفی از قوانین  و مقرراتی که هر روزه با آن مواجه هستند، به دلیل مشغله های کاری کاهش یافته و این موجب شده است تا اطلاع و تسلط آنها بر قوانین مورد نیاز و بالطبع منافعشان کم شود.

وی تصریح کرد: بنیاد فرهنگی اصناف ایران برای به روز بودن و کامل بودن اطلاعات اتاق های اصناف کشور از قوانین ، آموزش رایگان مدیران و صاحبان صنوف سراسر کشور را در برنامه کاری خود قرار داده است.

رییس هیات مدیره بنیادفرهنگی اصناف ایران اظهار کرد: بر این اساس بنیاد فرهنگی اصناف با مشارکت جهاد دانشگاهی دوره ۴ساعته آموزش قوانین مالیاتی را برای اعضای تمامی اتحادیه های صنفی تدارک دیده است.

فاضلی تصریح کرد: اطلاع مدیران واحدهای صنفی از قوانین مالیاتی موجب می شود تا قانون به درستی و بدور از اعمال سلیقه شخصی اجرا شود و از اتاق های اصناف کشور می خواهیم تا اتحادیه های صنفی شان نسبت به معرفی مدیران و صاحبان بنگاههای صنفی زیر مجموعه آن اتحادیه به بنیاد فرهنگی اصناف از طریق شماره تلفنهای ۸۸۳۴۵۹۹۱ (اناق اصناف ایران) و  ۲۲۷۵۸۰۷۶ و ۲۲۷۵۸۰۵۳-۰۲۱ ( بنیاد فرهنگی اصناف) تماس حاصل فرمایند.

رییس اتاق اصناف ایران تاکید کرد: این کلاس ها به صورت رایگان بوده و به مدت ۴ ساعت،در محل اتاقها یا اتحادیه ها و یا مراکز آموزشی مورد نظر اتحادیه ها و بنیاد برگزار می شود و بایستی برای هر دوره کلاس حداقل ۵۰ نفر حضور داشته باشند و پس از برگزاری کلاس ها برای هر فرد به صورت مجزا گواهینامه پایان دوره آموزشی از سوی جهاد دانشگاهی و بنیاد فرهنگی اصناف ایران صادر می شود./ع/