اعلام شماره حساب اتاق اصناف برای کمک به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو

رییس اتاق اصناف ایران از روسای اتاق اصناف سراسر کشور خواست برای کمک به آسیب دیدگان اصناف ساختمان پلاسکو از طریق شماره حساب اعلامی اتاق اقدام کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی گفت: در همان ساعات اولیه کمیته ویژه ای از سوی اتاق اصناف ایران مسئول رسیدگی به وضعیت آسیب […]

رییس اتاق اصناف ایران از روسای اتاق اصناف سراسر کشور خواست برای کمک به آسیب دیدگان اصناف ساختمان پلاسکو از طریق شماره حساب اعلامی اتاق اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی گفت: در همان ساعات اولیه کمیته ویژه ای از سوی اتاق اصناف ایران مسئول رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان اصناف و ضرر و زیان جانی و مالی در این واقعه شده است.

وی افزود: مشخص شد در این حادثه تلخ بیش از ۳ هزار کارگر که به نحوی روزی آنها و خانواده هایشان از این طریق فراهم می شد، متحمل ضرر و زیان جدی شدند.

فاضلی ادامه داد: ضایعه دردناک و تاسف بار آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو غم و اندوهی بزرگ بر قلب ملت ایران نشاند؛ اما حماسه ای که آتش نشانان پاکباز  و دلیر در این صحنه آفریدند و جان خود را برای نجات مردم فدا کردند، ملت ایران را به سوگ و ستایش روح ایثار و از خود گذشتگی این فرزندان رشید ملت واداشت.

وی گفت: امروز آزمونی دیگر برای مردم ایران است که همواره نشان داده اند در سخت ترین دوران در کنار هم و حامی یکدیگر بوده اند.

وی افزود: از ملت شریف ایران بخصوص جامعه مومن ، متعهد و دلسوز اصناف کشور می خواهم برای یاری رساندن به آسیب دیدگان ، کمک های نقدی خود را به حساب شماره  ۰۲۱۱۳۴۰۲۷۳۰۰۳ بانک صادرات ایران شعبه شهید قنبریان به نام اتاق اصناف تهران واریز نمایند.