فاضلی : برخورد با واحدهای بی پروانه ، متوقف پشت دیوار بهانه ها

رئیس اتاق اصناف ایران در باره جلوگیری از برخورد با واحدهای بی پروانه به بهانه های مختلف مناسبت ها یا انتخابات ابراز نارضایتی کرد. علی فاضلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به ضرورت عزم همگانی برای مقابله با واحدهای بدون پروانه افزود: برای ساماندهی واحدهای بدون پروانه عرضه کننده […]

رئیس اتاق اصناف ایران در باره جلوگیری از برخورد با واحدهای بی پروانه به بهانه های مختلف مناسبت ها یا انتخابات ابراز نارضایتی کرد.

علی فاضلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به ضرورت عزم همگانی برای مقابله با واحدهای بدون پروانه افزود: برای ساماندهی واحدهای بدون پروانه عرضه کننده کالاهای قاچاق باید به صورت هدفمند فعالیت کرد.

وی ساماندهی ۷۵۰ هزار واحد بدون پروانه را برعهده دولت دانست و گفت: براساس برنامه توسعه پنجم دولت باید نسبت به ساماندهی بنگاه های بدون پروانه اقدام کند که تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اماده سازی فضا و بررسی چالش های دریافت پروانه در سازمانهای مختلف ادامه داد: دستفروشی مورد تایید نیست اما باید اشتغال این افراد فراهم شود و سپس با این بخش مقابله کرد.

فاضلی ؛ فضای مجازی، نظام دلالی و سوداگری را از معضلات موجود و غیر قابل کنترل در اقتصاد کشور اعلام کرد و افزود: امکان ورود به این بخش و برخورد با آن را به دلیل تعیین نشدن جایگاه اصناف در قانون نداریم .

وی با ابراز نارضایتی از سخنان رییس سازمان تعزیرات در خصوص حضور آقایان در آرایشگاه های زنانه تصریح کرد : بروز این تخلف را در آرایشگاه های دارای پروانه تکذیب می کنیم.

فاضلی با اشاره به اینکه بیان این مطالب برای مردم سبب تشویق اذهان عموم است ،گفت: بروز این تخلف در واحدهای بدون پروانه رخ داده است که البته معضل فعالیت غیر قانونی در همه جا وجود دارد.