نایب رییس اتاق اصناف تهران: اصناف مخالف برگزاری نمایشگاه پائیزه است

نائب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: رکود موجود در بازار اجازه برگزاری نمایشگاه فصلی پائیزه و بهاره را نمی‌دهد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ابراهیم درستی در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: در حال حاضر نه تنها هیچ‌گونه مجوزی برای برگزاری نمایشگاههای پائیزه و بهاره صادر نشده است بلکه با توجه به رکود […]

نائب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: رکود موجود در بازار اجازه برگزاری نمایشگاه فصلی پائیزه و بهاره را نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ابراهیم درستی در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود: در حال حاضر نه تنها هیچ‌گونه مجوزی برای برگزاری نمایشگاههای پائیزه و بهاره صادر نشده است بلکه با توجه به رکود بازار نیازی به انجام این کار نیست.

وی اظهار داشت : اتاق اصناف ایران ۱۰۰ درصد مخالف برپایی نمایشگاه پائیزه بوده و هر اقدامی در این زمینه غیرقانونی است.

نائب رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه پائیزه در پارک ارم و حکیمیه تهران پارس گفت: هیچ‌گونه مجوزی صادر نشده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برپایی هر نمایشگاهی نیازمند مجوز از کمیته برگزاری نمایشگاهها و نیز اتاق اصناف است، افزود: کمیته نمایشگاهی شامل اماکن، نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و شهرداری است.

درستی با تاکید بر اینکه باید از برپایی نمایشگاه پائیزه جلوگیری کرد، اظهار داشت: اتاق اصناف ۱۰۰درصد مخالف برپایی نمایشگاههای پائیزه است چرا که این مسئله به التهاب و رکود بازار شدت می‌بخشد.

وی اظهار داشت : اصناف از برگزاری نمایشگاههای فصلی به شدت مخالف اما با فروش فوالعاده موافق و از این موضوع حمایت می‌کند.

درستی ادامه داد: اکنون انبارها مملو از کالاهای داخلی است و با توجه به تعدد بنگاههای صنفی ضرورتی برای برگزاری نمایشگاه وجود ندارد.

وی همچنین از وجود ۴۰۰ هزار واحد صنفی در تهران خبرداد و افزود: برگزاری نمایشگاههای فصلی اجحاف به بنگاههای صنفی در سراسر کشور است.