تفسیرهای متفاوت و نگران کننده ای برای اجرای اقتصاد مقاومتی بیان می شود

رئیس اتاق اصناف ایران در جمع کارکنان اتاق اصناف ایران در سالروز ولادت حضرت علی (ع) و در جمع کارکنان اتاق اصناف ایران، از تفسیرهای گوناگون در موضوع اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی ابراز نگرانی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در نشستی صمیمانه با کارکنان اتاق […]

رئیس اتاق اصناف ایران در جمع کارکنان اتاق اصناف ایران در سالروز ولادت حضرت علی (ع) و در جمع کارکنان اتاق اصناف ایران، از تفسیرهای گوناگون در موضوع اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در نشستی صمیمانه با کارکنان اتاق اصناف ایران ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز مرد بر برنامه ریزی و نظامند شدن امور و تدبیر لازم برای اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: از بابت نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور بسیار نگرانم چرا که آنچه بنده در دو سه هفته اخیر شاهد بودم، صرفا بهره برداری و سوء استفاده از بیانات رهبری است.
وی ادامه داد: تفسیرهای متفاوتی برای اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی افراد بیان می شود به طوریکه هم اینک برخی با سوء استفاده از موضوع اقتصاد مقاومتی، دکان باز کرده اند تا باند و گروه خود را مطرح کنند که بدون شک با چنین نگاهی نمی توان به منویات رهبری جامعه عمل پوشاند.

رئیس اتاق اصناف ایران در ادامه ضرورت برنامه ریزی صحیح برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتظار می رود که با همت و تلاش تشکلهای صنفی و بخش های اقتصادی، اصناف، جایگاه از دست رفته خود را بازیابند.

وی همچنین در پایان به این نکته اشاره کرد: جامعه الهی جامعه ای است که در آن دروغ، افترا، تهمت وجود نداشته باشد در حالیکه متاسفانه این آفت ها در کشور ما به صورت یک ایپدمی درآمده است.

فاضلی همچنین با تاکید بر امر به معروف توصیه کرد که همه باید به توصیه معصومین علیه السلام از ذکر سخن بدون تعقل و تفکر پرهیز کنیم و بدون تحقیق به قضاوت دیگران نپردازیم.

در این مراسم پیش از سخنان رییس اتاق اصناف ایران حجت الاسلام والمسلمین نیکزاد امام جماعت اتاق اصناف ایران با تشریح سجایای اخلاقی و شیوه های رفتاری حضرت علی (ع) تاکید کرد که برنامه ریزی و نظم در امور از مهمترین توصیه های امیرالمومنین به ملت بود.

وی گفت: شخصیت امیر مومنان شخصیتی بی همتا و بی تکرار بوده است و در طول تاریخ تمامی محققین و پژوهشگران با هر دین و آیینی در تایید این ویژگی متفق القول هستند .

در پایان این مراسم، دبیر کل اتاق اصناف ایران به مناسبت روز پدر از کارکنان اتاق اصناف ایران با اهدای تقدیرنامه ای، تجلیل کرد. همچنین یادآور می شود که این مراسم با اجرای قطعات زنده موسیقی سنتی پایان یافت.