رئیس اتاق اصناف ایران: هیچ تشکلی به اندازه اصناف قدرتمند و صاحب حق نیست

رییس اتاق اصناف ایران در دیدار نوروزی با کارکنان اتاق ضمن عرض تبریک سال نو گفت: در اقتصاد غیر دولتی هیچ تشکلی به اندازه اصناف قدرتمند و مرتبط با مردم در خدمت کشور نیست اما به واسطه حضور کم اثر در گذشته، ایفای نقش ما در مجموعه حاکمیت کم رنگ شده بود اما هم اینک […]

رییس اتاق اصناف ایران در دیدار نوروزی با کارکنان اتاق ضمن عرض تبریک سال نو گفت: در اقتصاد غیر دولتی هیچ تشکلی به اندازه اصناف قدرتمند و مرتبط با مردم در خدمت کشور نیست اما به واسطه حضور کم اثر در گذشته، ایفای نقش ما در مجموعه حاکمیت کم رنگ شده بود اما هم اینک در تلاش هستیم این نقش را تقویت و ترمیم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی افزود: تمام هم و غم ما در اتاق اصناف ایران این است که نقش موثری در تمایل و نزدیکی لوایح دولت به اصناف را ایجاد کنیم تا جایگاه اصناف ارتقاء یافته و دگرگون شود.

رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: شرایط سختی پیش رو داریم اما به آینده کشور به اتکای منابع انسانی، اجتماعی و فرهنگی کشور بسیار امیدوارم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل به توقعات و دغدغه های اقتصادی مردم نیز اشاره و اظهار امیدواری کرد با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی  زمینه کار و اشتغال بیشتر در جامعه فراهم شود.

در ادامه این جلسه، علی عوض پور دبیر کل اتاق اصناف ایران به تامین مالی اتاق اصناف ایران اشاره کرد و افزود: به رغم آنکه اتاق اصناف ایران حتی یک ریال هم از منابع دولتی استفاده ای نداشته اما در حد مقدورات سعی کرد که پروژه های محوله را در موعد مقرر انجام دهد.

منصور حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی اتاق اصناف ایران نیز در این نشست با اشاره به تدوین ماموریت ها و اهداف تعریف شده اتاق اصناف ایران در سال جاری ابراز امیدواری کرد که در پایان سال دستاوردهای خوبی به مجموعه حاکمیت و اصناف ارائه شود.