علی فاضلی در نشست پایان سال کارکنان اتاق اصناف ایران: سال ۹۴ بسیار خاص بود/ توافق هسته ای کشور را از بحران جدی نجات داد

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: سال جدید را پرشورتر از گذشته در تمامی زمینه ها آغاز خواهیم کرد. علی فاضلی روز دوشنبه در جمع کارکنان اتاق اصناف ایران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، رخدادهای سال ۹۴ را مورد اشاره قرار داد و افزود: سال ۹۴ سال بسیار پرکار و خاص بود؛ […]

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: سال جدید را پرشورتر از گذشته در تمامی زمینه ها آغاز خواهیم کرد.
علی فاضلی روز دوشنبه در جمع کارکنان اتاق اصناف ایران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، رخدادهای سال ۹۴ را مورد اشاره قرار داد و افزود: سال ۹۴ سال بسیار پرکار و خاص بود؛ از یک سو خبرهای بسیار خوبی منجمله امضای توافق نامه هسته ای ایران با ۱+۵ را شاهد بودیم که این توافق کشور را از یک بحران جدی نجات داد و از سویی دیگر با رخداد حضور حماسی مردم در دو انتخابات سرنوشت ساز خبرگان و مجلس شورای اسلامی مواجه بودیم که آثار برکات آن برای نظام و رهبری در تمامی عرصه ها بروز و ظهور خواهد یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، وی در عین حال ضمن اشاره به شاخص های پایین در حوزه اقتصادی، افزود: امیدوارم در سال آینده با همدلی میان قوای سه گانه و به پشتوانه حضور فعال مردم شاهد اصلاح شاخص های مذکور باشیم.
رئیس اتاق اصناف ایران در ادامه با ذکر حدیثی از امیرالمومنین حضرت علی (ع) و پرهیز از پرده دری در جامعه بخصوص محیط های اداری تاکید کرد و گفت: متاسفانه هم اکنون غیبت، دروغگویی، تهمت و افترا در جامعه به صورت یک معضل فراگیر درآمده و افراد بدون آنکه علم و اطلاع کافی داشته باشند، در مورد مسائل مختلف اظهار نظر می کنند در حالی که اصل باید بر نهی و تذکر باشد.
فاضلی ضمن اعلام رضایت از عملکرد کارشناسان و قدردانی از فعالیت کارکنان اتاق اصناف ایران در سال جاری اظهار امیدواری کرد که سال جدید سالی پر خیر و برکت در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای ملت بزرگ ایران باشد.
وی همچنین در پایان با اهدای جوایزی از برندگان مسابقات تنیس روی میز در اتاق اصناف ایران قدردانی کرد.