برگزاری جشن پیروزی انقلاب در اتاق اصناف تهران

  مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور رئیس اتاق اصناف ایران رئیس ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی سپاه محمد رسول ا… هیات رئیسه اتاق و روسای اتحادیه های صنفی در اتاق اصناف تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم […]


IMG_8503مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور رئیس اتاق اصناف ایران رئیس ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی سپاه محمد رسول ا… هیات رئیسه اتاق و روسای اتحادیه های صنفی در اتاق اصناف تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم و شهدای اصناف هم با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی به عمل آمد. در این مراسم علیرضا راسی طی سخنانی با تبریک دهه فجر گفت: اتاق اصناف تهران با برنامه ریزی که یک ماه قبل از دهه فجر داشت برای برگزاری باشکوه جشن انقلاب اسلامی آمده شده بود.

IMG_8370

رییس ستاد دهه فجر اتاق اصناف تهران با اشاره برگزاری تمام برنامه های ازپیش تعیین شده اصناف واتحادیه های صنفی تهران گفت: اصناف وواحدهای صنفی تهران همچون سال های قبل در راهپیمایی ۲۲بهمن حضوری گسترده خواهند داشت به دلیل اینکه اصناف وبازاریان در کشور حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وظیف شرعی خود می دانند.

همچنین صباغ رئیس ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: ۳۷ سال عمر پر برکت انقلاب را با همه زیباییهاش و علی رغم همه تهدیدات دشمنان پشت سر گذاشتیم. با اتکاء خدای متعال و پشتوانه مردم این انقلاب بدست آمد و با خون شهدای عزیز آبیاری شد و امیدورایم پرچم اسلام که با خون شهدا آبیاری شد به دست پرتوان مقام معظم رهبری به حضرت ولی عصر (عج) سپرده خواهد شد. وی اضافه کرد: ما یادمان باشد انقلاب را به آسانی بدست نیاوردیم. زحمات زیادی کشیده شد تا انقلاب را به دست آورده و آن را ۳۷ سال نگهداریم و اگرهمه کم و کاستی ها را مردم تحمل کردند آن هم به واسطه یک رهبر بود.

رئیس ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: یکی از گروه های که زحمات بیشتری برای انقلاب کشیدند و ثابت قدم ماندند قشر مخلص اصناف انقلابی و متدین هستند اصناف به فکر مردم بوده و هستند و مردم را برای انقلاب تامین کردند.

IMG_8464

وی افزود: اصناف انقلاب را همه جانبه حمایت کردند. اصناف بخش اعظمی از تاریخ انقلاب اسلامی هستند و مردم هرگز اصناف فراموش نخواهند کرد.

صباغ تصریح کرد: هر انقلابی که رهبری داشته و حمایت مردمی داشته است پیروز بود و انقلاب اسلامی با رهبری مدیر آگاه با توکل به خدا و حمایت مردم به پیروزی رسید و استمرار آن هم همین عوامل بودند.

درادامه مراسم هم حجت الاسلام و المسلمین گواهی نماینده مقام معظم رهبری در عقیدتی سیاسی سپاه محمد رسول الله (ص) با اشاره به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید به سوالات نسل جوان در خصوص دلایل پیروزی انقلاب اسلامی پاسخ های منطقی داده شود.

وی افزود: وضعیت معیشتی مردم قبل از انقلاب واقعا تاسف بار بود هر چند که بعد از انقلاب برخی متدینین هم از غیر متدینین در ثروت اندوزی جلو زدند.

وی افزود: خداوند به موسی گفت منو دوست داشته باش و مردم را دوست من کن موسی گفت چگونه ؟

خدا فرمود: با دوست داشتن من و یادآوری نعمات بر مردم.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی با اشاره به پیشرفت های علوم و تکنولوژی اضافه کرد: الان همه می‌گویند ایران جوانان مستعد و با هوش بالایی دارد همین جوانان در قبل از انقلاب هم در ایران حضور داشتند ولی استعداد جوانان را در قبل از انقلاب نابود کردند.

وی گفت: ما به همه اهداف انقلاب رسیدیم هر چند گاهی با بی مهری مسوولان روبرو هستیم ولی مردم همیشه پیشتاز تر از مسوولان هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در عقیدتی سیاسی سپاه محمد رسول الله (ص)گفت: در انقلاب ایران خانواده های شهدا نگین انقلاب هستند. امروز والدین ساعتی فرزندشان را نبینند احساس خاصی پیدا می کنند اما خانواده ای را داریم که پنج فرزندش شهید شده و پدر هم شهید شده است. مردم بی نظیرترین ایثارگری ها را دارند.

وی افزود: ما به اهداف انقلاب رسیدیم ولی الان آرام آرام داریم از ارزش هایمان متاسفانه عبور می کنیم.

 

این گزارش حاکیست که در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم اصناف وشهدای اصناف تهران ازسوی رییس وهیات رییسه اتاق اصناف تهران قدردانی به عمل آمد.IMG_8403

دز این مراسم خادامان حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور در جلسه فضای معنوی خاصی بخشیدند وحاضران با بوسیدن پرچم حرم مطهر آن حضرت به این بانوی اسلام اظهار اردات کردند.

IMG_8529