حضور روسا و مدیران اتاق های اصناف کشور در مراسم های سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)

به مناسبت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش، با حضور روسا، مدیران و کارکنان اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی و همچنین کسبه و بازاریان سراسر کشور مراسم های عزاداری برگزار شد.به گزارش اصناف ایران، در برخی از استان ها ، کسبه و بازاریان […]

به مناسبت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش، با حضور روسا، مدیران و کارکنان اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی و همچنین کسبه و بازاریان سراسر کشور مراسم های عزاداری برگزار شد.
به گزارش اصناف ایران، در برخی از استان ها ، کسبه و بازاریان علاوه بر دهه اول محرم برای دهه دوم نیز برنامه هایی را برای برپایی مراسم سوگواری تدارک دیده اند.
علاوه بر برگزاری مراسم سوگواری در اتاق های اصناف ایران و تهران، در اتاق های اصناف دیگر شهرهای کشور نیز با حضور روسای اتاق ها و اتحادیه های صنفی مراسم های عزاداری برای سومین امام شیعیان جهان حضرت امام حسین(ع) برگزار شد.
به همین مناسبت اتاق های اصناف ، اتحادیه ها و بازاریان سراسر کشور ورودی ساختمان ها ، داخل نمازخانه ها و همچنین سر در مغازه ها به پرچم های نام امام حسین (ع) مزین و سیاهی نصب شده و علاوه بر این در بسیاری شهرستان ها ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از عزاداران حسینی در مسیر دسته های عزاداری قرار گرفته است.
از سوی دیگر به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین(ع) و یاران باوفایش در کربلا، برنامه‌هایی همچون قرائت زیارت عاشورا ، نوحه خوانی و سینه زنی با حضور روسا ، مدیران و کارکنان اتاق های اصناف و مدیران اتحادیه های صنفی و صاحبان صنوف برگزار شده است.
همچنین نذوراتی نیز به همین مناسبت از سوی بسیاری از کسبه و بازاریان بین عزاداران حسینی توزیع شد.