رئیس کمیسیون صنایع مجلس: باید کمک کنیم فضای توام با آرامش و امید بر اصناف و بازار کشور حاکم شود/حمایت همه اجزاء حاکمیت از اتاق اصناف ایران منجر به ساماندهی بازار در پسا تحریم می‌شود

  رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون از برنامه های جامع و کامل اتاق اصناف ایران در نوسازی شبکه تولید و توزیع در کشور حمایت می کند. به گزارش اصناف ایران به نقل از ایرنا، رضا رحمانی افزود: کمیسیون صنایع و معادن، رییس اتاق اصناف ایران را مدیری دلسوز، جامع […]

 

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون از برنامه های جامع و کامل اتاق اصناف ایران در نوسازی شبکه تولید و توزیع در کشور حمایت می کند.

به گزارش اصناف ایران به نقل از ایرنا، رضا رحمانی افزود: کمیسیون صنایع و معادن، رییس اتاق اصناف ایران را مدیری دلسوز، جامع نگر و مصمم در حوزه مهم اصناف می داند و کمک خواهد کرد تا اهداف مهمی که از سوی اتاق اصناف ایران برای اصلاح شبکه توزیع برنامه ریزی شده، به خوبی و با سرعت اجرایی شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: بیش از ۶۳۰ هزار واحد صنفی تولیدی با چهار تا ۱۰ نفر شاغل و بیش از ۱٫۴ میلیون واحد توزیعی که ۹۵ درصد زنجیره توزیع کشور را بر عهده دارد، نیازمند توجه جدی هستند.
رئیس کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: اتاق اصناف ایران به عنوان مرکز ستادی مدیریت بیش از سه میلیون واحد صنفی باید در محیطی توأم با آرامش و با بهره گیری از حمایت همه اجزا حاکمیت، ساماندهی اصناف را در دوران پساتحریم برعهده گیرد.
وی افزود: در چند سال گذشته حوزه اصناف کمتر مورد توجه قرار گرفته و کارهای بر زمین مانده بسیاری دارد که باید با تلاش مضاعف و با همکاری و همدلی همه دست اندرکاران، عقب ماندگی ها جبران شود.
رحمانی گفت: اگر فضای توأم با آرامش و امید بر اصناف و بازار کشور حاکم شود و تداوم یابد، بسیاری از مسایل این حوزه حل خواهد شد و باید کمک کنیم زاویه نگاه به بازار به این چشم انداز تغییر کند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: باید کمک کنیم فضای توأم با آرامش و امید بر اصناف و بازار کشور حاکم شود، حمایت همه اجزاء حاکمیت از اتاق اصناف ایران می تواند به ساماندهی بازار در دوران پساتحریم کمک شایانی کند.