با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و معاون وزیرخارجه؛ سومین اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران دوشنبه برگزار می شود

 رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: سومین اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران روز دوشنبه ۱۹ مرداد ماه جاری در تهران برگزار می شود. به گزارش اصناف ایران، علی فاضلی افزود: در این اجلاس یک روزه که چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آن حضور خواهند داشت، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد […]

 رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: سومین اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران روز دوشنبه ۱۹ مرداد ماه جاری در تهران برگزار می شود.
به گزارش اصناف ایران، علی فاضلی افزود: در این اجلاس یک روزه که چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آن حضور خواهند داشت، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع بیش از ۱۴۰ نفر از نمایندگان اتاق اصناف سراسر کشور سخنرانی می کند.
وی ادامه داد: همچنین سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه و ارسلان فتحی پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از دیگر سخنرانان این اجلاس هستند.
در این اجلاس در حضور جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی ، گزارشی از عملکرد و برنامه های اجرایی اتاق در حوزه فرهنگی و اجتماعی ارائه خواهد شد.
فاضلی تصریح کرد: یکی از مسایلی که با حضور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت ، پیشنهادات اتاق اصناف ایران در خصوص اصلاحات ضروری قانون نظام صنفی است.
به گفته رییس اتاق اصناف ایران، فرصت ها و تهدیدها و چشم انداز سیاسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در پساتحریم نیز از جمله موضوعاتی است که با حضور دکتر عباس عراقچی معاون وزارت امور خارجه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
سومین اجلاس هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران ساعت ۹ تا ۱۲ روز دوشنبه در تالار اجتماعات اتاق اصناف ایران با حضور نمایندگان اتاق های اصناف سراسر کشور برگزار خواهد شد.