علی بهرمند رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران : قیمت زولبیا و بامیه اعلام شد

  رئیس اتحادیه قنادان، از تصویب قیمت زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان سالجاری به قیمت هر کیلوگرم 9600 تومان خبر داد. علی بهره مند روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا، افزود: همچنین براساس مصوبه تنظیم بازار، قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه دو 9100 تومان تعیین شده است. […]

 

رئیس اتحادیه قنادان، از تصویب قیمت زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه مبارک رمضان سالجاری به قیمت هر کیلوگرم 9600 تومان خبر داد.

علی بهره مند روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا، افزود: همچنین براساس مصوبه تنظیم بازار، قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه دو 9100 تومان تعیین شده است.

به گفته وی، طبق این مصوبه در واقع واحدهای شیرینی پزی درجه یک دارای پروانه کسب می توانند زولبیا و بامیه را با قیمت 9600 تومان و واحدهای درجه دو این محصول را با قیمت 9100 تومان به فروش برسانند.

بهره مند تصریح کرد: قیمت های پیشنهادی اتحادیه قنادان برای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه را به کمیسیون نرخ اتاق اصناف ارسال کرده بودیم که پس از بررسی و تصویب آنها این نرخ به تصویب رسید و اعلام شد.

وی گفت: قیمت زولبیا و بامیه در سطح شهرهای مختلف متفاوت است اما به طور معمول نرخ این محصول در شهرهای بزرگ مشابه تهران تعیین می شود.

رئیس اتحادیه قنادان تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تهیه زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان و تهیه این محصول در مراکز زیرزمینی مراتب را به دستگاه های نظارتی و یا اتحادیه قنادان اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، قیمت مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک در ماه مبارک رمضان سال 93 حدود 8500 تومان و درجه دو 8 هزار تومان و در سال 92 نیز هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک 7 هزار تومان و درجه دو به قیمت 6 هزار و 500 تومان برای استان تهران تعیین شده بود.