رئیس اتاق اصناف ایران: نمایشگاه ضیافت برگزار نمی شود

              رییس اتاق اصناف ایران گفت: امسال نمایشگاه ضیافت برگزار نخواهد شد. به گزارش اصناف ایران به نقل از ایلنا، علی فاضلی، در خصوص برگزاری نشدن نمایشگاه ضیافت اظهار داشت: ضرورتی برای برگزاری این نمایشگاه وجود ندارد زیرا اقلام مورد نظر برای ایام ماه رمضان به وفور در بازار وجود دارد. وی خاطر نشان کرد: […]

              رییس اتاق اصناف ایران گفت: امسال نمایشگاه ضیافت برگزار نخواهد شد.

به گزارش اصناف ایران به نقل از ایلنا، علی فاضلی، در خصوص برگزاری نشدن نمایشگاه ضیافت اظهار داشت: ضرورتی برای برگزاری این نمایشگاه وجود ندارد زیرا اقلام مورد نظر برای ایام ماه رمضان به وفور در بازار وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون قیمت مرغ، گوشت، برنج و سایر کالا‌ها مناسب است و کلیه اقلام از سوی اتحادیه‌ها تامین و عرضه خواهد شد.

رییس اتاق اصناف ایران در پاسخ به این پرسش که چرا در سالهای گذشته نمایشگاه ضیافت برگزار می‌شد ؟ گفت: شرایط به گونه‌ای بود که احساس می‌شد این نمایشگاه باید برگزار شود اما امسال شرایط تغییر کرده است.

به گزارش ایلنا،در سالهای گذشته و در آستانه ماه رمضان نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی به نام نمایشگاه ضیافت در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شد اما به نظر می‌رسد با توجه به قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها که اغلب شبیه به سطح بازار بوده مسئولین دیگر تمایلی به برگزاری این نمایشگاه ندارند.