اصناف و بازاریان با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند/تصاویر

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران به ‌همراه اعضای هیات رئیسه ، روسای اتحادیه های صنفی تهران و جمعی از اصناف و بازاریان روز دوشنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند. به گزارش خبرنگار اصناف […]

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران به ‌همراه اعضای هیات رئیسه ، روسای اتحادیه های صنفی تهران و جمعی از اصناف و بازاریان روز دوشنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار اصناف ایران، بازاریان و اصناف در این مراسم با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند و بر ادامه راه ایشان تاکید کردند.

نمایندگان اصناف کشور در این مراسم با نثار گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

رییس اتاق اصناف ایران در این مراسم، انقلاب اسلامی را معجزه قرن نامید و گفت: ادامه راه امام راحل و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری از سوی مردم و مسئولان، تنها راه روشنی است که سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

علی فاضلی افزود: اصناف و بازاریان به عنوان بزرگترین تشکل اقتصادی کشور نقش مهمی در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی و برهه های تاریخی نظام داشتند و بر خود فرض می دانند تا هر ساله با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی یاد و خاطره ایشان را گرامی دارند.

وی اظهار امیدواری کرد با تجدید پیمان اصناف با آرمان های امام خمینی (ره) و مدد از درگاه خداوند در راه پیشرفت کشور ثابت قدم باشیم.