بیانیه اصناف و بازاریان ایران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (صلی ا… علیه و آله )

در پی اهانت بی شرمانه یک نشریه فرانسوی و بازتاب انتقادات گسترده آن در کشورهای مسلمان جهان، اصناف و بازاریان ایران نیز امروز در تجمعات یکپارچه و پرشور در سراسر کشور اهانت به پیامبر رحمت و اسوه اخلاق حضرت محمد(ص) را محکوم کردند. در این تجمعات بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر خواهد شد: متن کامل […]

در پی اهانت بی شرمانه یک نشریه فرانسوی و بازتاب انتقادات گسترده آن در کشورهای مسلمان جهان، اصناف و بازاریان ایران نیز امروز در تجمعات یکپارچه و پرشور در سراسر کشور اهانت به پیامبر رحمت و اسوه اخلاق حضرت محمد(ص) را محکوم کردند. در این تجمعات بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر خواهد شد:

متن کامل بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

می‌خواهند با دهان خود نور خدا را خاموش کنند ولی خداوند نور خود را کامل خواهد کرد حتی اگر کافران کراهت داشته باشند .(سوره صف/8)

این وعده الهی است که تبلیغات پر سر و صدای کفار و مشرکین نمی تواند ،حقیقت را برای همیشه بپوشاند ، بلکه این نور الهی است که همه جا را فرا خواهد گرفت .

پیامبراعظم (صلی ا… علیه و آله ) و رسول رحمت ،شخصیت بی نظیری است که تمام ادیان و آزاد مردان جهان برابر شان سر تعظیم فرود آورده و از وصف او عاجزند .

عده ای از روی خیانت و از ترس فراگیر شدن اسلام ناب محمدی (صلی ا… علیه و آله ) با ایجاد گروه های تکفیری درصدد اسلام هراسی بر آمده و در نقشه ای شوم ،کشتار کارکنان نشریه شارلی ابدو در فرانسه را به اسلام مرتبط نمودند و در گام بعدی ، آن نشریه صهیونیستی مبادرت به چاپ کاریکاتورهای موهن از پیامبر اسلام (صلی ا… علیه و آله )نمود و آن را در اظهار نظری مضحک ، آزادی بیان دانست .

دشمن می‌خواهد در ادامه نقشه‌های شوم ایجاد تفرقه در جهان اسلام، این اختلاف را در بین ادیان ایجاد کند و از آب گل آلود ، هدف منفور و مقصود خود را بگیرد.

ما اصناف و بازاریان ضمن احترام به همه ادیان الهی ، این اقدام نشریه فرانسوی را توطئه ای صهیونیستی غربی دانسته و ضمن محکومیت این حرکت مذبوحانه، حمایت خود را از ساحت مقدس رسول اعظم (صلی ا… علیه و آله ) تا پای جان اعلام می نماییم و از نهادهای بین المللی می‌خواهیم با این نوع توطئه‌ها به صورت جدی برخورد نمایند.